FANDOM

W edycji przez Pawel1631Edytuj

Ziemia - Wersja 1631 - jest alternatywną wersja Ziemi.

PowstanieEdytuj

W roku 2031 pewien naukowiec, "Pawel1631" stworzył wehikuł czasu i specjalny egzoszkielet. Postanowił naprawić Ziemię. Zaczął podróżować do momentów historii, które zmieniły świat. Zaczął zapobiegać wielu wojnom i katastrofom. Kiedy już naprawił najważniejsze błędy ludzkości, wrócił do czasów współczesnych. Zmieniając jednak historie stworzył nową, alternatywną rzeczywistość.

Przetrwanie gatunkuEdytuj

Z powodu, że nie było żadnego, większego konfliktu na świecie w umyśle jednego człowieka pojawiły się myśli o zakończeniu pokoju na świecie. Nazwał siebie "Zachodem". Zamierzył doprowadzić do ogromnego zbrojnego konfliktu. "Pawel1631" i kilka innych bohaterskich Polaków musiało go pokonać. Terrorysta zaczął od zaatakowania konferencji w Białym Domu. Podróżnik w czasie w nowym egzoszkielecie przystąpił do działania. Mógł teraz zmieniać swoje kończyny w bronie i dowolnie je rozciągać. Terrorysta został ciężko ranny i uciekł. Natknął się na uciekiniera z szpitala psychiatrycznego - "Wariata". Wariat był kiedyś lekarzem, więc pomógł dojść Zachodowi do zdrowia. Dołączył jednak do niego w kostiumie dziwaka. Paweł wiedział, że sam nie pokona nowego zagrożenia. Zaczął latać w trybie niewidzialności po swojej Ojczyźnie, która była dosyć duża, od Morza Czerwonego do Morza Bałtyckiego. Znalazł 7 odpowiednich kandydatów. Jeden "Szybcioch", drugi to Wojownik, trzeci to "Informatyk", czwarty (a raczej czwarta) to "spec od psychologi i gadów", piąty to "horror", szósty to "Historyk", a siódmy to "Płomień". Znalazł również 4 Polaków zajmujących się bazą. Niestety Zachód zaczął udzielać się "wschodowi", przez co alternatywni odpowiednicy islamistów stali się wojownikami Zachodu i Wariata. Sprawa zaczęła się pogarszać wraz z zamachami na wielkie miasta w okresie turystycznym. Polska rozpoczęła walczyć po stronie USA (warto wspomnieć, że dzięki zmianom w linii czasu byliśmy bardzo potężnym i prawym narodem). My jako drużyna podróżowaliśmy i mieliśmy za bazę ogromny czołg bojowy. Pierwszy raz został użyty w walce "Bitwie o Awinion". Bitwa zakończyła się przegraną byłego lekarza.

Koniec WojnyEdytuj

Wojna zakończyła się w najmniej spodziewany sposób. Na nasz wzór powstało kilka innych drużyn z Polski. Obrona globu była łatwiejsza. Sprawy zaczęły się komplikować, gdy udało nam się złapać największego generała pod Wariatem i Zachodem, czyli "Węża". Wąż milczał jak grób. Na koniec okazało się, że sam dał się złapać, by zwabić nas w pułapkę Wariata i wybuchł (miał bombę w żołądku). Zostaliśmy pojmani przez Wariata. Kiedy ten chciał nas zabić po kolei pojawił się rząd USA i kilka drużyn z Polski. Ostatecznie udało nam się uniknąć Ziemi. Wariat i Zachód widząc, że są złapani, popełnili samobójstwo strzałem w głowę. Ich armia zrobiła to samo. Zabieranie zwłok zajęło nam dłużej niż konfrontacja. Okazało się, że była tam kilka Europejczyków i Amerykanów. Później w Białym Domu wszystkie drużyny zostały uchoronowane za odwagę.

Podział PolitycznyEdytuj

Z powodu, że nie miało miejsca wiele wojen wiele państw ma inne granice.

PolskaEdytuj

Polska - Wersja 1631.png

Szare tereny to dodane przez USA

Polska z powodu, że nie było wielu wojen ma granice z 1619 roku, czyli z przed Potopu, Zaborów i obu wojen (których nie było). Po bohaterskiej walce kilku drużyn z Polski, ówczesny prezydent USA, Wielkie Cesarstwo Niemieckie i Słowiania postanowiły przydzielić Polsce trochę zachodnich  terenów (przez co zachodnia grania przypomina tą z tego wszechświata), a na wschodzie, by Polska miała większy dostęp do Morza Czarnego i Morza Azowskiego. Polska gospodarka jest bardzo rozwinięta. Znajduje się na jej terenie najsłynniejsze marki ubrań (np: Polaris) co donosi państwu duże zyski. Militaria w Polsce jest rozwinięta. Jest to jeden z niewielu krajów z najnowocześniejszą armią.

Stany Zjednoczone AmerykiEdytuj

Ameryka zajmowała cały kontynent. Stało się tak iż Angielscy koloniści odebrały innym państwom kolonie. Byli oni jednak tak samo źle traktowani przez Brytanię, przez co doszło do wszystkich wydarzeń co w naszej linii czasu i cały kontynent stał się niepodległym państwem.

Zjednoczone Państwo SkandynawiEdytuj

Kiedy w tym wszechświecie był potop szwedzki, w wersji 1631 panował pokój. Ówcześni królowie Dani, Szweci i władca Norwegi postanowili połączyć się w jedno silne państwo. Dzięki czemu Finlandia nigdy nie powstała. Firma Rovio jednak powstała w tym wszechświecie pod nazwą "Relude". Pracuje w niej 20 Polaków. W przeciwieństwie do tego wszechświata, Relude nigdy nie zmieniło nazwy.

Pustynny ProtektoratEdytuj

Kiedy odkryto drogę morską do Indii zaczęta często podróżować do Azji. Wielu Azjatom się to nie spodobało, więc wypowiedzieli im wojnę. Europejczycy wygrali ją, przy okazji zdobywając ich tereny. Każde państwo na świecie ma w Azji swój ogromny kawałek Ziemi w Azji. Łącznie nazywa się je "Pustynnym Protektoratem". Dzięki tym wydarzeniom nie ma wielu państw, które występują w tym Wszechświecie, czyli: Chin, Japonii, Korei, Turcji, Rosji, Indii i wielu innych. Pod Pustynny Protektorat podchodzą również tereny w Afryce, jednak w przeciwieństwie do Azji, mieszkają tam ludzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki