FANDOM

Trorg Trorghow
[[Plik:

Ciwil Trorg.png

Sterdom trorg.png

Thumb

Thumb

|250px]]
Rasa Ludzie (1%)

Serpentowie (99%)

Ranga Cywil (dawniej)

Obrońca Sterdomu (dawniej) Mroczny Żołnierz

Broń Mały Miecz (dawniej)

Złoty miecz (dawniej) Miecz Mroku (dawniej) Zakrwawiony Złoty Miecz

Status Nieumarły
Trorg - W swoich czasach nieznany cywil, później gdy wkroczył do armii stał się obrońcą Sterdomu. z powodu tego, że Hectorg nieznanym sposobem Go zahipnotyzował, wkroczył do złych Serpentów. Reszta jego życia znajduje się w historii:

Historia Edytuj

Trorg kiedyś był zwykłym cywilem, który nie miał łatwego życia. Pewnego dnia wkroczył do armii, gdzie stał się obrońcą Sterdomu. Pewnego dnia zgubił się w górach i zobaczył tam odrodzonego Hectorga, który go zahipnotyzował, przez co wkroczył do armii złych Serpentów. Pewnego dnia gdy przeszedł szkolenie Hectorga, mógł pójść zabić Stychera. W czasie walki Stycher powalił Trorga i uciekł. Trorg nie miał siły by wstać i pobiec za Stycherem. Chwilę później umarł z powodu ze zbyt dużej utraty krwi. 3 miesiące leżał martwy, aż w końcu ptaki Go zjadły i został z niego zwykły szkielet. Tydzień później znalazł Go Hectorg i przywrócił do życia jako nieumarły. Postanowił się zemścić na Serpentach (zwłaszcza Stycheru) i Ich zabić.

Charakter Edytuj

Zanim Trorg stał się zły, był spokojny i nie agresywny, jak Jego rodzina. Gdy jednak stał się Żołnierzem Mroku nie mógł się opanować. Gdy został odrodzony przez Hectorga był już zupełnie innym Trorgiem, dlaczego? Ponieważ chciał się na wszystkich zemścić, wpadł w ogromny szał i nie można było Go uspokoić.

Bronie Edytuj

Gdy Trorg był cywilem, używał małego miecza. Gdy dołączył do armii, używał złotego miecza, którego łatwo nie dało się zdobyć. Kiedy stał się Żołnierzem Mroku używał fioletowego Miecza Mroku. Kiedy Hectorg go odrodził, używał swojego zakrwawionego Miecza Mroku.

Wygląd Edytuj

Trorg na początku był jasno-niebieski z żółtymi paskami na środku. Jako cywil ubierał się w skórę zwierzęcia, na które polował. Gdy dołączył do armii Sterdomu miał na sobie srebrny hełm i naramienniki, które łączyły dwie brązowe liny. Gdy stał się Żołnierzem Mroku, z jasno-niebieskiego zrobił się ciemno-niebieski, z czarnym hełmem i zbroją. Jako szkielet wygląda jak zwykły Trorg, tylko że bez kolorów.

Siła Edytuj

Jako cywil Trorg nie miał dużej siły, więc nie mógł być w armii. Gdy potrenował trochę jego siła wzrosła, więc mógł spełnić marzenia - być żołnierzem armii Sterdomu. Kiedy stał się Żołnierzem Mroku zrobił się naprawdę silny. Nie można było się dziwić, miał przecież zbroję, która go wzmacniała. Kiedy stał się szkieletem, jego siła zmalała do 30%. Jednak z swoim zakrwawionym Mieczem Mroku jednym uderzeniem mógł zabić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki