FANDOM

Planeta Naleśnik to ogromna planeta z 7 kontynentami, każdy z nich to naleśnik o innym nadzieniu.

KontynentyEdytuj

  • Naleśnik Z Dżemem
  • Naleśnik Z Miodem
  • Naleśnik Z Nutellą
  • Naleśnik Z Czekoladą Północną
  • Naleśnik Z Czekoladą Południową
  • Zgniły Placek
  • Naleśnik Z Cukrem

ŚwiętaEdytuj

  • Każdego dnia odbywa się międzynarodowy dzień naleśnika, którego nie obchodzi się w żaden sposób, to jedynie nazwa. Wyjątkiem są środy, które są dniem jeszcze zwyklejszym.
  • Święto Naleśnika odbywa się 31 grudnia - to święto, w które o północy spożywa się naleśnika z ULUBIONYM (to bardzo ważne) naleśnikiem (np. z czekoladą, dżemem, itp.) Należy także wyjrzeć przez okno by zobaczyć księżyc. Jeśli księżyc jest w pełni oznacza szczęście i bardzo dużo naleśników, jeśli jest widoczny po części wróży że będzie średnio w następnym roku, ale nie będzie źle, a jeśli księżyca w ogóle nie widać co bardzo rzadko się zdarza na tej planecie, to oznacza biedę, pech a nawet klątwę (na szczęście tylko na 1 rok!)
  • Dzień Prezentów: Odbywa się 20 października (naleśnik to odpowiednik października). Po prostu każdy dla każdego członka swojej rodziny kupuje prezent i go daje.
  • Dzień Walki Na Naleśniki: Ponieważ od lutego do marca (półkula północna) lub od lipca do sierpnia (półkula południowa) przez cały czas jest ciemność. Z tej okazji odbywa się dzień walki na naleśniki pierwszego dnia okresu ciemności, gdyż przodkowie panicznie bali się okresu ciemności i gdy nadchodził obrzucali się naleśnikami.
  • Dzień Pizzy: 7 lipca odbywa się dzień pizzy, czyli dzień gdzie je się tylko pizzę i nie wolno jeść naleśników. Zjedzenie choćby kawałeczka naleśnika w ten dzień, oznacza klątwę na całe życie. Bardzo często faktycznie się ona spełnia. Dzień nie dotyczy dzieci w wieku 0-9, oraz staruszków 70+, gdyż mogą być zbyt wrażliwi na jedzenie pizzy i mogą zjeść zamiast tego naleśnika, ale mogą zjeść pizzę.

CiekawostkiEdytuj

  • Od lutego do marca (półkula północna) lub od lipca do sierpnia (południowa) przez cały czas jest ciemność.
  • Naleśnikanie starzeją się 4 razy wolniej niż ziemianie, gdyż obchodzą urodziny co 4 lata. Na przykład, jeśli ktoś się urodził w 2001, to w 2013 by miał 3 lata. Niezwykłe, nie?
  • Naleśniki i pizza to jedyne dania wynalezione na tej planecie.
  • Podobno, na tej planecie naleśniki są lepsze niż na ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki