FANDOM

Ukończę Jutro.png

Forton-Polityczny Podział

Zobacz też:

Turniej Rycerski na Kopie na Fortonie

Mistrzostwa Fortonu w Piłce Nożnej

Planeta Forton- To planeta w układzie Gesten, na Drodze Mlecznej. Forton jest dużą planetą która walczy między sobą: Republikanie kontra Monarchiści, którzy mają większe wsparcie. Dominuje tam Imperium Gerdii. Ta planeta w porównaniu do innych nie jest mało rozwinięta. Przewyższają ziemian o wiele wiele epok. Są mądrzejsi, walczą z republiką, nie poddają się jej. Wynaleźli Piłkę Nożną 9 wieków temu. Państwa są silne, i nie tworzą się z nikąd np.:Kosowo,Naddniestrze (...). Fortończycy mają duże państwa, nie ma małych. Wszystko jest na wielkich wyspach. Gerdijczycy są najsilniejsi, to pierwszy naród, który zaczął władać innymi. Powalili Gotenhagen którzy są ich lennem. Arcyksięstwo Audejhlandu (czyt.Audejczlandu) jest drugim po Gerdii państwem, pod względem siły politycznej. Audejhland kojarzy się z Austrią lub Niemcami, -Trochę zgapieni, ale zmian dużo, położenie, państwo wspiera inne itp.-Autor mówi o tym właśnie tak. Pozostałe państwa będą (Razem z Gerdią i Audejchlandem) tu:

Gerdia.PNG

Flaga Gerdii

Imperium Gerdii (Gerdonia) Edytuj

Imperium Gerdii to państwo na wschodniej półkuli. Jest największym państwem wśród wszystkich. Jego stolica to Gerdsberg.

Historia Edytuj

Gerdia zaczynała jako "Księstwo Gerdii" w IV w. podbili małe księstwa i zdobyli tytuł "Królestwo Gerdii", na przełomie V i VI w. zdobyli inne państwa i stworzyli "Imperium Gerdii" następna zmiana dopiero w XVIII w zdobyli Gotenhagen i uczynili lennem, już w XIX w. utworzyli kolonię Gerdii. I tak jest do dziś.

Sport Edytuj

Piłka Nożna, z czego grają razem z Gotenhagenem. Proszę oto skład (5 graczy):

Atak-Rudolf Freidmayer

Atak-Gerard Landmayer

Pomoc- Richard Artmayer

Obrona- Hans Johanmayer

Bramka- Godfryd Gerhardmayer

Topografia, Flora i Fauna Edytuj

Gerdia to górzysty kraj, nie ma najwyższych jakichś gór ale jest ich duż:o, wzniesień trochę i pagórków, żyzna ziemia. Dużo rolnictwa,przewaga wsi i hodowli bydła. Występują tam nieznane zwierzęta takie jak: Kot Purpurowy, Krowa Jasnożółta, Niebieski Tygrys i Złoty Lew, który jest we fladze i w herbie kraju. Z roślin mamy tam: Gerdyjkę Trupią, Gerdyjkę Tęczową,Gerdyjkę Turkusową i Drzewo Bułkodajne.

Arcyksięstwo Audejhlandu (Audejhumbia)
AA.PNG

Flaga Audejchumbii

Edytuj

Arcyksięstwo Audejhlandu to państwo we wschodniej półkuli w południowej części. Stolica to Audeheiń.

HistoriaEdytuj

Zaczynali państwo walcząc z Wielkim Cesarstwem Retharglandu. Retlandczycy pokonani, z pomocą Gerdii i innych państw Rebelii Anty-Retońskiej. Po pokonaniu "Krwawych Wilków" utworzyli Księstwo Czarnych Orłów. Dopiero w XIX w. powstało Arcyksięstwo A.

SportEdytuj

Piłka nożna.

Skład:

Atak- Julius Neckterburg

Atak- Claus Katzeburg

Pomoc- Gerhard Hansen

Obrona- Fredrich Juppernoud

Bramka- Herbert Doofer

Topografia,Flora,FaunaEdytuj

Audejhumbia to kraj pełen równin, małej zabudowy, łąk i pastwisk. Wysoko położona na wzgórzach i pagórkach. Jest tam wiele zwierząt np.: Orzeł czarny, Małpołak Niejadowity,Małpołak Jadowity itp. Flora: Wilczy Kwiat, Claus Szary,Claus Czerwony, Claus Zielony itp. a także Drzewo Lazurytowa jabłoń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki