FANDOM

Jakeryka (Czyt. Dżejkeryka)-Kontynent który powstał za czasów Średniowiecza na terenach A. Południowej. Utworzył pierwsze państwo Cesarz Rudolf. Kontynent ten miał taki sam ruch jak Europa (Mieli takie same wynalazki). Odkrył ją Jake Johnson.

Zobacz też: Edytuj

Jakeryka\Galeria

Jakeryka
386px-Images

Cesarstwo Rudolfijskie Edytuj

Cesarstwo Rudolfijskie Stolica- Rudolfgrod- Ustrój -Monarchia, Cesarstwo-Język- Holenderski i Angielski-Waluta- Cisar Rudolfijski.

Historia Edytuj

Jakellonia powstała na terenach dzisiejszego Peru, Boliwii Wenezueli, Kawałka Brazylii i Ekwadoru. Powstali zabijając Asteryńskiego Chana Ibrahimusa . Byli bardzo silnym państwem od jego powstania do jego końca, Państwem rządzi Pan Cesarz Rudolf . Mieszkańcy tego państwa to potomkowie kolonistów z:Anglii,Belgii,Szkocji,Holandii i Szwecjii.

Sport Edytuj

Jako jedyny kontynent, Jakeryka ma sporty typu Kopaj Skórę w której mają reprezentację i Ligę Moore Ligua.

Topografia Edytuj

W Jakelloni jest oczywiście część sławnych And. Jest tam bardzo ciepło i słonecznie. Przez Altimore mniej-więcej przecina się równik. Jakellonia posiada wiele wzgórz i pagórków. Co do Flory i Fauny to jest jej bardzo dużo, jest mnóstwo dzikich terenów.

Król. Halflandii Edytuj

Królestwo Halflandii- Stolica-Nollland-Ustrój-Monarchia, Królestwo-Język-Halfski i Irlandzki-Waluta- Korona Halfska.

Historia Edytuj

Halflandia powstała na Terenach Chile i po części niewielkiej- Brazylii. Utworzyli państwo dzięki Rudolfii, i ich sile powstania mnóstwa państw. Rycerz O'Freddland należący do zgrai Jake'a utworzył i zajął to państwo.

Sport Edytuj

Sportem w Halflandii jest także Kopaj Skórę, mają ligę O'Leauge.

Topografia Edytuj

Halflandia to dalszy ciąg And, co sprawia że jest najbardziej górzystym krajem tego kontynentu. Od Zachodu - góry,od Wschodu- równina. Jest tam zapalone górnictwo, dużo górskich zwierząt i roślin, wiele lasów.

Chanat Asteryński Edytuj

Chanat Asteryński-Stolica- Maura-Ustrój Monarchia,Chanat-Język-Turecki-Waluta-Dirham

Historia Edytuj

Chanat Asteryński za pierwszego władcy Chanatu Kitui był najważniejszym, i pierwszym terenem Kitui. Asteria walczyął z Rudolfijczykami o ziemie, i część ziemii była lennem Rudolfijskim, co miast powiększyć, zmniejszyło państwo. Asteria jest ciężko rozwijającym się państwem, Chanatem. Skład narodowościowy to Indianie i podróżnicy z Turcji.

Sport Edytuj

Tak jak w innych krajach, na Asterii jest kopaj skórę Reprezentacja i Liga- Chan Liga.

Topografia Edytuj

Na terenach tego kraju dominuje wyżyna brazylijska,a przynajmniej jej część. Kraj wyżynny bardzo nie chciałby tych gór, ale ponieważ mają takie położenie, muszą to znosić.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki