FANDOM

Hectorg Macabr
[[Plik:

Hectorg2.png

Hectorg.png

Dead.png

Thumb

Cyber-Torg.png

|300px]]
Hectorg po odrodzeniu
Plemię 100% Serpentowie
Siła Ogromna
Forma Jednolita
Przynależność Serpentowie
Kolor Skóry Purpurowy i Błękitny
Ranga Dowódca Złych Serpentów
Obecna Broń Sztylet kości Słoniowej
Inne Imiona Krwawy Lalkarz

Mistrz Torg Hecty

Hectorg- Obecny lider kilku wciąż złych Serpentów. Jest bardzo wysoki i silny. Zginął w więzieniu. Odrodził się po jakimś czasie.

Wygląd Edytuj

Jako następca Wodza Edytuj

Hectorg ma na sobie starą fioletową zbroję i jest trochę ciemniejszy. Hectorg ma także swój srebrny naramiennik który nosi zawsze. Nie ma ostrza na ogonie, ba w ogóle nie ma ogona. Jest niższy i ma zdecydowanie ciemniejszą skórę, niż obecnie. Używa zawsze niezawodnego stalowego topora. Na kolanach nosi skórzane nakolanniki, i inne skórzane, ułożone na stali elementy zbroi.

Jako Wódz Edytuj

Jako wódz Hectorg jest bardziej dostojny, i wyższy. Jest jaśniejszy i ma nowe elementy zbroi czyli turkusowy napierśnik i nowy błękitny naramiennik. Bardziej żółte i przenikliwe oczy, oraz nie ma już starej, fioletowej zbroi. Mały sztylet, którym zakończony jest ogon wzbudza małe przerażenie, swą znakomitą umiejętnością przecinania. Hectorg używa magicznego berła które uwalnia dusze najgorszych serpentów. Samo berło jest ze złota wysadzane agatami i na środku, fioletowawym szafirem. Główka berła jest zakończona głową serpenta, z agatowym okiem i zdwojonym językiem, wszystko ze szczerego złota.

Hectorg-OdrodzenieEdytuj

Po odrodzeniu jest bardziej fioletowy. Źle przywrócony do życia spowodował białą plamkę na prawym oku, i białą szyję i podbrzusze. Z powodów słabszej regeneracji, Hectorg ma pozszywaną skórę. Ma podarty, granatowy płaszcz i srebrne naramienniki. Po odrodzeniu ma czerwone oczy, używa do walki Sztyletu z Kości Słoniowej. Jego symbolem władzy jest jedynie stare Berło.

Jako CyborgEdytuj

Hect'y jako cyborg zmienił się całkowicie. Siedzi w jasnożóltej zbroi z czerwonym okiem, i miejscami na oddychyanie. Ma podstawowe działka bojowe których używa do walki.

Po Zabraniu ciała SplantrasaEdytuj

Wygląda tak samo jako wódz. Różni go tylko brak berła. 

Forma DoskonałaEdytuj

Już wkrótce!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki