FANDOM

Cratheus Frenz Craxous
[[Plik:

CarthMistrz

The Crath

Crath the New!!

|220px]]
Crath obecnie.
Plemię 10% Serpent 90% Człowiek
Siła Średnia
Forma Jednolita
Przynależność Sterdom
Kolor Skóry Zielono-niebieski i bardzo jasny
Ranga Ważniejszy wojownik Sterdomu
Obecna Broń Zielone Ostrze

Cratheus Craxous (wydziedziczony)- Syn Cratthoosa i wnuk Craxousa, także bratankiem Rohdo. Były, i chwilowy Król Serpentów, jak też to że był też chwilowo serpentem. Jest niecałkowicie wyleczony z zarazy promieniowania łączącego ludzi i węże. Niestety został zabity, zginął za Sterdom. Został przywrócony do życia.

Wygląd Edytuj

Jako Król Serpentów Edytuj

Crath jako król serpentów nie ma włosów, a zamiast nich niewielki kołnierz. Jest mały i skórę ma białą z granatową głową i niebieskimi elementami. Ma długi niebiesko-biały ogon. Straszne czarne, puste oczy pszeszywają na wylot, a używa kostura serpentów.

Jako Zwykły Wojownik Serpentów Edytuj

Jako serpent ma brązową zbroję i stalową kolczugę. Nie ma ogona tylko nogi, jest trochę wyższy, bo starszy. Używa Ostrza Jadu.

Jako Ważny Wojownik Edytuj

Crath jest wysoki, ma na sobie szarą kolczugę na której jest niebieska zbroja z symbolami, naramiennikami i płaszczem. Na zbroi wyrysowane są żółty i czarny wąż nad sterdomską koroną. Ma także małe trzewiki które są ze stali. Ma jasnoniebieską skórę w serpenckie wzory. Jest złotowłosy, ma krótkie wąsy i duże, żółte oczy i spiczasty nos. Używa zielonego ostrza.

Jako Powiernik Doskonałej Broni OgniaEdytuj

Jako stróż owej broni ma na sobie czarne kimono z czerwonym smokiem na piersiach i czerwonym pasem. Przy sobie ma zawsze Doskonały Kiścień Ognia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki