FANDOM

Bitwa o Słodlskę - Jest to bitwa o wolność Słodlski, która się działa w latach 1947-1950

Historia bitwy Edytuj

1946 Edytuj

W 1946 generał Federacji Ajksan Foc z Rosji wypowiedział wojnę generałowi Vonfowi Xodowi ze Słodlski. Na początku wszyscy w to wątpili, jednak rok później stało się coś niespotykanego...

1947 Edytuj

3 października 1947 stało się! Wojna! Wszyscy żołnierze wzięli bagnety, karabiny, pistolety, granaty i noże. Gdy zabrakło amunicji, rzucali granatami. Gdy granaty się skończyły, używali noży. A gdy ostrza noży odpadły, bili się gołymi rękami...

1948 Edytuj

1 stycznia 1948 żołnierze jednak musieli się wycofać. Helikoptery przyleciały po nich i odlecieli. Foc nie dawał za wygraną, kazał bazookami zestrzelić helikoptery. Udało się je zestrzelić, przeżył jednak tylko jeden żołnierz - kapral Słotfon Berk, który uciekł szybko do ocalałego czołgu i razem z załogą czołgu odjechał.

1949 Edytuj

30 kwietnia 1949 Xodow z pomocą podpułkownika Cdaka Fira zrobił plan ataku spadochroniarzy na opancerzoną bazę Rosjan. Jednak Foc o wszystkim wiedział i ostrzelał spadochrony żołnierzy. Cało do środka bazy dostali się tylko sierżant Stłotfon Berk i starszy szeregowy Gamor Cvon. Zniszczyli bazę od środka i uciekli drzwiami do samochodu Federacji.

1950 Edytuj

Kapitan Berk z sierżantem Cvonem dostał rozkaz od Xodowa, by zabili Foca przebywającego w Workucie. Na początku plan padł, ponieważ Foc wiedział, że będą chcieli Go zabić i podłożył bombę. Tylko nieliczni przeżyli, którzy zabili Rosjan, a sam Berk zabił Foca. A inni żołnierze Federacji, którzy przeżyli, zostali uwięzieni w obozach koncentracyjnych. Tak się skończyła Bitwa o Słodlskę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki