FANDOM

Anuria - (w ang.. Bezmocz) Chociaż to nie miało kojarzyć z chorobą, tak wyszło. Magiczna kraina od morza po góry. Graniczy z królestwem ludzi, z Pustynią Śmierci, Krainą Kotów i wieloma innymi krainami. Jest to olbrzymi magiczny teren posiadający ukryte 10 przejść do innych światów i krain..

OgólnieEdytuj

Magiczna kraina od morza po góry. Graniczy z królestwem ludzi, z Pustynią Śmierci, Krainą Kotów i wieloma innymi krainami. Jest to olbrzymi teren.

WystępowanieEdytuj

RoślinyEdytuj

W Anurii rosną nie tylko lasy np.: świerkowe, mieszane i liściaste, ale jest tu wielorodzajowy roślinny. Rosną tu wszystkie gatunki roślin. Rosną tu także magiczne drzewa, mówiące drzewa.

ZwierzętaEdytuj

WilkiEdytuj

W Anurii żyje nieskończona liczba wilków. Czym się żywią? Zwierzętami z Anurii, czasami polując na zwierzęta od ludzi. Potem przechodzą na dietę owoców , warzyw w okresie zimowym.

SmokiEdytuj

Jeśli zobaczysz obłok dymu, nie zdziw się, jeśli za Wzgórzem spotkasz smoka Azkabeusza. Wprawdzie on tu nie mieszka, bo w krainie smoków, został objęty w krainę. Azkabeusz po kilku latach zamieszkał w Anurii.

Leśne ZwierzętaEdytuj

Mieszkają także tutaj leśne zwierzęta.

SurowceEdytuj

Surowcami są np.:

DrewnoEdytuj

ŻelazoEdytuj

KamieńEdytuj

Złotawy proszekEdytuj

WęgielEdytuj

DiamentyEdytuj

PortaleEdytuj

Anuria posiada 10 Portali prowadzących do innych nieznanych krain. Odkrywcą 10 bram jest Ojciec Dina.Pośmiertnie przekazuje wiedzę synowi. Aby uruchomić trzeba tego się dowiedzieć od samego Dina lub samemu odkryć mechanizm.

MapaEdytuj

Anuria.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki