FANDOM

W świecie według SzyMka jest wiele różnych zwierząt, roślin i innych rzeczy. Świat ten jest wolny od zanieczyszczeń, samochody są elektryczne, przez co nie zatruwają środowiska. Wszyscy mieszkańcy żyją w pokoju - nie ma tam wojen, ani innych konfliktów. Myślano, że będzie tu tak zawsze, jednak się mylono...

Co się wydarzyło?Edytuj

Mieszkaniec szedł sobie drogą z torbami w rękach wypełnionymi po brzegi owocami i warzywami. Wszyscy wokół machali do niego, a on odwzajemniał to uśmiechem. Trochę później, kiedy był przed drzwiami swojego domu i otworzył drzwi, nagle ze środka rzucił się na niego człowiek z nożem. Był ubrany na czarno, na oczach miał czarne okulary, a głowę miał owiniętą chustą. Mieszkańcowi nic się nie stało, jednak wszystkie jego zakupy zostały skradzione przez tajemniczego nieznajomego. Po złodzieju został jednak ślad - na podłodze zostały nietypowe ślady butów oraz jego dowód osobisty! Kiedy mieszkaniec podniósł dowód, uniósł się w powietrze, a dowód (co dziwne, bo przedmioty tego nie robią) powędrował w stronę drzwi - po tym, jak wyszedł, zamknął za sobą drzwi i rzucił się w przepaść. Mieszkaniec miał jednak ciągle dowody, czyli ślady po butach!

CDN.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki